Eerste indrukken NYC - Reisverslag uit Queens, Verenigde Staten van Nikki Westerman - WaarBenJij.nu Eerste indrukken NYC - Reisverslag uit Queens, Verenigde Staten van Nikki Westerman - WaarBenJij.nu

Eerste indrukken NYC

Blijf op de hoogte en volg Nikki

01 September 2013 | Verenigde Staten, Queens

Chaos chaos chaos. Dit was het eerste dat ik dacht toen ik aankwam in deze grote stad. Gelukkig waren mijn moeder en oma er de eerste 4 dagen om mij gerust te stellen en mij te helpen. De eerste 3 nachten sliep ik in een andere kamer, dan de kamer waarin ik nu zit. De eerste nacht werd ik wakker gehouden door muziek en helse oorlogsgeluiden van de playstation. (Mijn huisgenoten waren jongens..)

Na 3 nachtjes ben ik verhuisd naar mijn definitieve kamer. Super gezellig! Ik deel een mooi en groot appartement met 3 meiden. Ze komen uit Amerika, Taiwan en Griekenland. Het appartement is in een gezellig typisch Amerikaanse woonwijk. (Denk aan de huisjes met de trappen uit de films) Veel winkeltjes en restaurantjes in de buurt. Om de hoek zit het metrostation. Binnen 20 minuten ben ik in het centrum van Manhattan en tegelijk ook bij mijn stagebedrijf! De metro is hier trouwens ook een chaos. Het gaat lang duren voordat ik het onder de knie heb denk ik..

Ik ben nu 4 dagen in New York en heb al zoveel gezien. Omdat mijn moeder en oma er maar 4 dagen waren hebben wij heel New York zowat in deze dagen gepropt. Vermoeiend, maar super leuk. Times Square, Central Park, Vrijheidsbeeld, 9/11 (indrukwekkend!), Broadway, 5th Ave, Empire Statebuilding, Rockerfeller Centre.. En zo kan ik nog wel even doorgaan.


Morgen ben ik nog een laatste dag vrij en dinsdag begin ik aan mijn stage. Ik ga de buurt maar verkennen en een beetje shoppen om de dag door te komen!

Eerste indrukken zijn GOED.

XOXO

  • 02 September 2013 - 13:18

    Nika:

    Hoi Nikki,

    Heel veel succes met stage lopen morgen:)
    xx

  • 03 September 2013 - 14:14

    Anja, Martijn & Sanna:

    Hi Nikki
    Klinkt goed allemaal. En super dat je leuke huisgenoten hebt. Heel veel succes met je stage. We zijn weer benieuwd naar je volgende verhaal op deze site
    X anja, martijn & sanna

  • 03 September 2013 - 21:15

    Mabel:

    Hoi liefie,
    Ik ben zo trots op je!
    Kus, mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikki

20 jaar, 4e jaars Communicatie student Op het moment aan het studeren in Australië

Actief sinds 13 Aug. 2013
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 10336

Voorgaande reizen:

09 Juli 2014 - 19 November 2014

Australie 2014

29 Augustus 2013 - 18 Januari 2014

Stage in New York!

Landen bezocht: