Time Flies! - Reisverslag uit Queens, Verenigde Staten van Nikki Westerman - WaarBenJij.nu Time Flies! - Reisverslag uit Queens, Verenigde Staten van Nikki Westerman - WaarBenJij.nu

Time Flies!

Blijf op de hoogte en volg Nikki

21 September 2013 | Verenigde Staten, Queens

Ik kan haast niet geloven hoe snel de tijd hier gaat. Ik type dit verslag op stage en over een halfuur is het alweer weekend en zit mijn derde stageweek erop! Het is 2 weken geleden sinds mijn laatste reisverslag, dus ik heb wel weer wat te vertellen!

Mijn tweede stageweek is voorbij gevlogen. Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin en mijn baas probeert mij zoveel mogelijk te betrekken bij alles wat er speelt in het bedrijf. Elke dag roept hij me weer bij zich om te vertellen waar zijn laatste telefoontjes/vergaderingen over gingen en soms zit ik dan een uur in zijn kantoor te luisteren naar allerlei verhalen die hij te vertellen heeft. Zo hadden we laatst een gesprek over een event dat we organiseren toen opeens de deurbel ging. Ik als stagiaire moet altijd de deur open doen en een enorme doos van " Tate's Bakery" werd bezorgd. De doos was gevuld met koekjes, brownies, cakejes, noem maar op! Deze bakkerij is gevestigd in de Hamptons en wil graag met ons samen werken. Natuurlijk zijn we gelijk alles gaan proeven en heb ik wat meegekregen voor thuis inclusief een fles wijn! Mijn baas vertelde dat hij bijna elke week zulke pakketjes krijg dus ben benieuwd wat er nog gaat komen!

Afgelopen weekend ben ik voor het eerst naar de wasserette geweest. Gelukkig ging ik samen met mijn huisgenootje dus konden we elkaar helpen en het ging super makkelijk! Dat op mezelf wonen begin ik wel onder de knie te krijgen. Verder ben ik dat weekend twee keer naar de sportschool geweest. Zondag was het een hele mooie dag en ben ik gaan skaten in Central Park. En ik was niet de enige.. honderden joggers, skaters, wandelaars, wat een drukte is het daar in het weekend!

Gisteren stuurde mijn baas een uitnodiging van een lancering voor een nieuwe product: ' The Swoon- App'. Hij had geen tijd om erheen te gaan en daarom vroeg hij of ik wilde gaan, en ik mocht iemand meenemen. De uitnodiging vertelde dat het ging om een rooftop party met celebrities en coctails. Natuurlijk wilde ik erheen en mijn huisgenoot was net zo enthousiast als mij! Gekleed in jurkjes en hoge hakken zijn we naar de locatie gegaan. Het was een heel mooi hotel en we werden verwezen naar het terras. Het was net alsof je bovenop een gebouw midden in de stad in een tuin stond. Het was een mooie locatie en je had een uitzicht over heel New York. Ik heb me wel vermaakt met gratis drankjes, haha! Helaas kende ik geen enkele celebrity. Het waren Amerikaanse tv-personages. Na de launch zijn we nog even naar een bar in de buurt gegaan en daarna naar huis. Moest vandaag gewoon weer werken...

Vandaag was gelukkig geen stagedag waarbij ik 8 uur lang achter mijn bureau zit. Samen met mijn baas en mijn stagebegeleidster zijn we naar een expositie geweest van de top 25 beste juwelen designers. Deze designers organiseren volgende maand een event, waarbij alle genodigde hun nieuwe collectie mogen bewonderen en wij kregen het vandaag al te zien. De expositie was in een heel mooi museum en de creaties waren prachtig. Ik moest ook netjes gekleed naar stage komen, want het was erg chique daarbinnen! Ik heb de mooiste diamanten gezien!

Na de expositie heb ik met mijn stagebegeleidster nog even een paar winkeltjes bezocht en zijn we weer naar kantoor gegaan. En daar wachtte de volgende verrassing op ons! Alweer een kado van een bedrijf dat met ons samen wil werken. En hier werden we allemaal zo enorm gelukkig van: een doos vol met repen Belgische chocolade! Jammie!

Tot nu toe gaat alles dus prima en heb ik het erg naar mijn zin! Zoals je kunt lezen heb ik al leuke dingen meegemaakt! Vanavond ga ik naar een Zumba les en dit weekend heb ik een brunch en ga ik met mijn huisgenootjes met de boot naar het Vrijheidsbeeld.

XXX

  • 21 September 2013 - 09:50

    Mabel:

    Hoi lieverd,
    Wat heb je al veel meegemaakt deze afgelopen 3 weken. Geniet er maar lekker van. Leuke foto's op facebook!
    Love you, kus mam

  • 21 September 2013 - 10:06

    Rowena:

    Super leuk Nik! Geniet ervan!

    Ik mis je wel hoor, dus we moeten maar snel skypen!

    X

  • 21 September 2013 - 10:06

    Rowena:

    Super leuk Nik! Geniet ervan!

    Ik mis je wel hoor, dus we moeten maar snel skypen!

    X

  • 23 September 2013 - 17:30

    Steven:

    Klinkt erg leuk, leuke verhalen om te lezen!
    Veel plezier!
    Groet
    Steven

  • 24 September 2013 - 04:51

    Juul:

    Ha Nikki, je leest weer als een trein! We zijn inNY, lees even je bericht in facebook. Ik kan wel emails ontvangen, maar miet zenden en mijn telefoon werkt niet. Bert's nummer is 0031 6 53738160. Hoop van je te horen. Liefs!

  • 26 September 2013 - 11:49

    Sjaanbakker:

    Hallo Nikki,

    Wat leuk om weer wat van jouw belevenissen te lezen.
    Je maakt wel hele bijzondere dingen mee en hebt ook al verschillende sterren gezien.
    Fijn dat je het zo goed kunt wennen in de U.S.A.
    Ik kijk weer uit naar het volgende verslag.
    Groeten en liefs van tante Sjaan

  • 30 September 2013 - 21:48

    Corrie Maaskant:

    Hallo Nikki,

    Wat een geweldige verhalen weer! Nog gefeliciteerd met je oma's verjaardag, we hebben natuurlijk de hele avond over ene Nikki in New York gepraat. Wat hebben Nuance en Levi een geweldig kado gekregen, wat zullen jullie genieten!
    Ik zit nu bij mijn vriendin Joke samen met je oma. Eerst hebben we gewerkt aan een fotoboek en daarna
    jouw blog gelezen.
    We zitten lekker aan de wijn, tenslotte zijn wij de 21 al gepasseerd, al zou je dat af en toe niet zeggen.
    Ik moet je natuurlijk de hartelijke groeten doen en van oma heel erg bedankt voor je kaart.
    We kijken uit naar je volgende verslag en kijk een beetje uit met oversteken!!
    Liefs,
    Corrie en ook van Kees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikki

20 jaar, 4e jaars Communicatie student Op het moment aan het studeren in Australië

Actief sinds 13 Aug. 2013
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 10339

Voorgaande reizen:

09 Juli 2014 - 19 November 2014

Australie 2014

29 Augustus 2013 - 18 Januari 2014

Stage in New York!

Landen bezocht: